علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 179459
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


استان فارس قهرمان دهمين دوره مسابقات دارت قهرماني كشور شد

استان فارس قهرمان دهمين دوره مسابقات دارت قهرماني كشور شد

     

دهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور ویژه بانوان و آقایان در حالی به میزبانی استان فارس به پایان رسید که  تیم دارت استان فارس توانست مقتدرانه با اختلاف زیاد رتبه نخست این دوره از مسابقات را کسب کند.
به گزارش روابط عمومی، در اين دوره از رقابت‌ها ‌ 80 ورزشكار بانوی دارت انداز از 20 استان كشور و 112 ورزشکار آقا  از 28 استان كشور در سالن 22 بهمن شیراز روزهای پنجشنبه و جمعه  21 و 22 آذرماه سالجاری با يكديگر به رقابت پرداختند.
براساس اين گزارش مسابقات دارت كشوري در بخش‌های تیمی استانی ، دو نفره و انفرادی برگزار ‌شد که تیم استان فارس با کسب 260 امتیاز توانست به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند و تیم های خراسان رضوی با 178 امتیاز و تیم اصفهان با 164 امتیاز در جایگاه های بعدی قرار بگیرند.
• مسابقات بانوان
در مجموع سه بخش، تیم "الف" فارس در دهمین دوره رقابت های دارت با کسب 184امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های دارت استان گلستان با 90 امتیاز و اصفهان با 68 امتیاز در مکان های بعدی قرار دارند.

  •  در بخش چهار نفره تیم "الف" فارس عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم های دارت استان گلستان و اصفهان در مکان های بعدی قرار دارند.
  • در بخش دو نفره تیم "الف – الف" و تیم "الف – ب "هر دو از استان فارس توانستند به فینال این مسابقات برسند که تیم "الف – الف" قهرمان و تیم "ب – ب" نائب قهرمان شدند و تیم اصفهان "الف" نیز بر سکوی سوم ایستاد.
  • در بخش انفرادی این رقابت ها ساناز برمشوری بانوی دارت انداز از فارس با پیروزی بر رقیبان قهرمان شد و مدینه ملک حسینی از گستان عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد و مونس برکتی دارت انداز فارسی بر سکوی سوم ایستاد.

• مسابقات آقایان
در مجموع سه بخش، تیم آقایان خراسان رضوی در دهمین دوره رقابت های دارت با کسب 134امتیاز در مجموع سه بخش عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های دارت استان اصفهان با 96 امتیاز  نایب قهرمان و تیم "الف" استان فارس با 76 امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

  • در بخش چهار نفره تیم خراسان رضوی در سکوی اول ایستاد و تیم های دارت فارس "ب" و اصفهان در مکان های بعدی قرار گرفتند.
  • در بخش دو نفره تیم خراسان رضوی "ب" قهرمان و تیم "الف - ب " فارس نائب قهرمان شد و تیم قم"الف" بر سکوی سوم ایستاد.
  • در بخش انفرادی این رقابت ها محمد مهدی دهقان بازیکن خوب خراسان رضوی قهرمان شد و حسین اعرابی از اصفهان عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد در رده بندی  احمد کریمی راد از اصفهان و شاهین حسینی از فارس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان احمد کریمی راد با پیروزی به مقام سوم دست پیدا کرد.

 

منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com